PLASTIKAS ATJAUNOŠANA
Pateicoties specifiskām mūsdienīgām tehnoloģijām, ir iespējams ātri un lēti atjaunot koka, vinila, cietās plastikas virsmas, saglabājot to oriģinalitāti un paaugstinot Jūsu auto vērtību.
- Dažādu defektu novēršana automašīnas salonā
- Detaļas oriģinālās struktūras atjaunošana.
- Dziļi saskrāpētu virsmu atjaunošana.
- Cigarešu radīto bojājumu novēršana.
- Dažādu papildus elementu demontāžas rezultātā radušos caurumu novēršana (piemēram, no skrūvēm).
SKRĀPĒJUMU NOVĒRŠANA
Virsmu skrāpējumi ir visizplatītākais bojājumu veids auto salonā. Tie rodas pat nepamanot.
Bieži vien no pavisam niecīga pieskāriena ar kādu asāku priekšmetu, rodas skrāpējums virsmā. Ekspluatācijas procesā skrāpējumi visātrāk rodas plastikas uzlikas sliekšņos un durvju apdarē.
Šādu bojājumu atjaunošanas process var būt gan pavisam vienkāršs, gan arī ļoti sarežģīts – atkarībā no materiāla un bojājuma. Atšķirīgas restaurācijas metodes tiek pielietotas dažādiem plastiku veidiem.
Vieglus skrāpējumus var novērst ar krāsošanas metodi. Savukārt, ja skrāpējums ir dziļš, ar asām malām, būs nepieciešams to aizpildīt un uzklāt struktūru.
Der zināt: Ir izveidojies priekšstats, ka plastika automašīnas salonā visur ir cieta. Ja skrāpējumi ir parādījušies “mīkstajā” plastikā, tad, visdrīzāk, tā ir vinila materiāla virsma.
KRĀSAS ZUDUMS UZ PLASTIKAS DETAĻĀM
Intensīvas lietošanas rezultātā krāsa no plastikas detaļām noberžas. Tas arī liecina par automašīnas lielo nobraukumu.
Plastikas detaļas dažkārt pārklāj ar “gumijotu” materiālu vai pārkrāso dekoratīvos toņos, tādā veidā piešķirot salonam elegantu izskatu.
Intensīvas lietošanas rezultātā uzklātā virsma var noberzties, bet to var ātri novērst atkārtoti to nokrāsojot. Ar gumijoto materiālu apstrādātas virsmas var nokrāsot, bet tām nav iespējams atjaunot “gumijoto” efektu. Šī problēma īpaši skar stūres dekoratīvās uzlikas un durvju rokturu iekšpusi. Ja vēlams ir 100% rezultāts, tad šī detaļa tomēr būs jāmaina.
Svarīgi zināt: Bieži vien krāsas un virsmas materiāla noberzumi ātrāk rodas automašīnām ar dīzeļdegvielas motoru. Dīzeļdegviela ir šķīdinātājs, kas, nokļūstot uz krāsotas virsmas, “noēd” krāsu. Tāpēc, uzpildot dīzeļdegvielu automašīnai, izmantojiet cimdus, lai pasargātu rokas no iespējamu dīzeļa mikropilīšu nonākšanu salonā.
DZIĻI BOJĀJUMI
Dziļi skrāpējumi un pat iespiedumi visbiežāk sastopami uz cietajām plastikas detaļām. Parasti šādi bojājumi kalpo par pamatu automašīnas vērtības samazināšanai.
Apavi rada dziļus skrāpējumus uz sliekšņiem, kā arī durvju apdarē. Dziļi bojājumi veidojas no nenofiksētu kravu pārvadājumiem bagāžas nodalījumā.
Dziļu bojājumu novēršanai nepieciešams laiks, kā arī struktūras atjaunošana. Remonta noslēdzošais process ir atjaunotās virsmas nokrāsošana precīzā tonī, kas neatšķiras no pārējām interjera detaļām.
Svarīgi zināt: Esiet saudzīgi pret tikko veiktu remontu detaļai! Nepārbaudiet krāsas noturību, kamēr tā nav kārtīgi nožuvusi. Plastika neiesūc krāsu sevī – krāsa veido kārtu, kurai nepieciešams ļoti labi nožūt (kā minimums vienu, divas nedēļas).
JAUTĀJUMU GADĪJUMĀ ZVANIET P-Pk 9:00 – 18:00, Tel.: +371 2005 2008