Lidmašīnas virsbūves pulēšana

NOSPIED UZ PAKALPOJUMA NOSAUKUMA, LAI UZZINĀTU VAIRĀK:

+Krāsotās virsmas pulēšana

Daudzi faktori ietekmē fizelāža ārējo stāvokli.

Tie ir gan atmosfēras ietekme – saule, lietus, sniegs, aukstums, kā arī mehāniskā ietekme, piemēram, mazgājot virsbūvi, kā arī tās apstrāde ar aukstuma reaģentu pret sasalšanu. Ar laiku virsma kļūst matēta un blāva.

Lidaparāta virsbūves pulēšanai ir lielas priekšrocības un tā samazina apkopes izmaksas. Ja virsbūve ir gluda un spīdīga, krāsotās virsmas mazāk smērējas, kā arī labs ārējais izskats saglabājas ilgāku laiku.

Pulēšanas process aizņem ievērojamu laiku un tas ir atkarīgs gan no virsbūves nolietojuma, gan arī no pulēšanas darba apstākļiem.
Pulēšanai tiek izmantoti 3M kompānijas materiāli vai attiecīgas sertifikācijas materiāli, kurus drīkst izmantot saskaņā ar lidaparāta ražotāja noteiktām instrukcijām.

Lai saglabātu logus un krāsotās virsmas labā stāvoklī, novērstu to skrāpēšanos un likvidētu jau iegūtos skrāpējumus, tiek izmantota pareiza pulēšanas tehnika.

полировка самолета

+Metāla virsmu pulēšana

Metāla virsmu pulēšana šajā gadījumā nozīmē motora rāmis un spārnu priekšējās daļas, jeb stabilizatori.

Sākotnēji virsmas ir matētas, bet ar laiku tās apkārtējās vides ietekmē (gaisa plūsma, mazas daļiņas, u.c.) sāk izskatīties netīras, bojātas, saskrāpētas.
Daudziem patīk lidaparāta saulē mirdzošo detaļu izskats, kas piedod eleganci visai virsbūvei.
Pulēšanas process aizņem ievērojamu laiku un tas ir atkarīgs gan no virsbūves nolietojuma, gan no vēlamā rezultāta.

Lai veiktu pulēšanu motora rāmim, tas var aizņemt līdz pat 10 darba stundām, spārnu metāla detaļu pulēšanai nepieciešams līdz 15 darba stundām. Cena par vienu darba stundu ir 35 EUR, patērētais materiāls šajā cenā nav iekļauts. Perfektam rezultātam tiek izmantots 3M firmas sertificētās izejvielas.

Veicam lidaparātu pulēšanas darbus visās lidostās pie zināmiem apstākļiem – ja lidostā ir angārs, kur sniegt šo pakalpojumu, vai arī ārā, ja ir silts un sauss laiks.

Svarīgi! Jāatceras, ka ir atsevišķas detaļas, kuras ražotājs ir aizliedzis pulēt!

Dažos gadījumos ir nepieciešams pulēt metāla interjera detaļas. Tādā gadījumā atsūtiet mums pieprasījumu un pievienojiet fotogrāfiju – mēs atradīsim risinājumu.

+Stiklu (iluminatoru) pulēšana

Lidaparāta ekspluatācijas laikā uz sānu stikliem sāk parādīties skrāpējumi un robi, kas rodas no motora saceltajiem smilšu graudiem.

Vērtējot stiklus saskaņā ar AMM, bojājumi tiek klasificēti divās kategorijās – tādi, ko var salabot un tādi, kam nepieciešams stikla maiņa.

Nopietnu bojājumu gadījumos stikls jāmaina. Vēlams to darīt izmantojot blīvgumijas.
Ja bojājumi nav lieli, daudzās lidmašīnās ir atļauta to izpulēšana no stikla virsmas.

Saskaņā ar AMM sākotnēji tiek novērtēts skrāpējuma vai roba dziļums un iespējamā pulēšana. Tad bojātā virsma tiek slīpēta un nobeigumā tā tiek nopulēta līdz ideālai caurredzamībai. Pulēšanas procesā tiek kontrolēts stikla biezums, kas jāsaglabā ekspluatācijas instrukcijās norādītajā līmenī.
Stiklu pulēšana notiek lidmašīnā, tam nav nepieciešams veikt demontēšanu. Tas ļauj ieekonomēt līdz pat 70% no izmaksām, kas varētu būt stikla maiņas gadījumā. Ņemot vērā, ka darbi notiek pēc principa “on wing”, nav nepieciešams speciāls sertifikāts šo darbu veikšanai.

Ja gadījumā stikls tomēr ir nomainīts, tad nesteidzieties bojāto utilizēt. Varam veikt to novērtēšanu un iespējams to nopulēt saskaņā ar CMM. Sadarbībā ar MRO iespējama vasaras sertifikāta iegūšana.

Vidēji viena iluminatora pulēšanas process aizņem 3 darba stundas.
Sniedzam šo pakalpojumu jebkurā lidostā, pie nosacījuma, ka tiek nodrošināti tam nepieciešamie darba apstākļi.

Interesentiem piedāvājam apgūt attiecīgo tehnoloģiju pie mūsu speciālistiem, atbilstošu tehnisko nodrošinajumu un nepieciešamos materiālus.

Полировка иллюминаторов

JAUTĀJUMU GADĪJUMĀ ZVANIET P-Pk 9:00 – 18:00, Tel.: +371 2005 2008

 

PAVEIKTO MEISTARDARBU GALERIJA