IESPIEDUMU IZTAISNOŠANA

Virsbūves bukte tiek iztaisnota ar PDR tehnoloģiju (Paintless Dent Repair), kas palīdz ietaupīt gan laiku, gan naudu.

Vienas buktes likvidēšanai nepieciešams vidēji no 30 minūtēm līdz 3 darba stundām un izmaksu ziņā tas ir lētāks pakalpojums kā tradicionāls krāsotāju darbs.

Ar PDR metodi var novērst buktes, kas radušās:

  • neuzmanīgas durvju atvēršanas rezultātā;
  • koku zaru, kastaņu u.c. priekšmetu kritienu rezultātā uz auto virsbūves;
  • neuzmanīgas bumbas spēles rezultātā;
  • laikapstākļu, piemēram, krusas rezultātā, u.t.t.

mõlkide eemaldamine

Brīdinājums! Iespieduma iztaisnošana nav iespējama, ja ir cietusi lakas-krāsas kārta, kā arī, ja bukte ir ar asām malām, vai arī tā ir liela (piemēram auto sadursmes vai avārijas gadījumā).


mõlkide parandus

IESPIEDUMU TAISNOŠANAS PRIEKŠROCĪBAS:

      • Detaļa atgriežas tās sākotnējā stāvoklī, nebojājot auto krāsas un lakas kārtu.
      • Nav nepieciešams izmantot špakteli, abrazīvus materiālus un daudz ko citu, ko parasti izmanto klasiskos auto servisos.
      • Bojāto detaļu nav nepieciešams demontēt, lai veiktu buktes remontu. Tas ievērojami ietaupa laiku.
      • Pēc šāda remonta Jūsu auto nenokļūst kategorijā “pārkrāsotie” automobiļi.

 

Uzmanību! Buktes vecumam nav nozīmes, tā var būt tikko iegūta, tā var būt radusies gadu atpakaļ.


BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI:

+Kādus iespiedumus nav iespējams novērst?

Vecākiem automobiļiem (15 gadi un vecākiem) PDR metode nav derīga, jo kā metāls, tā lakas un krāsas kvalitāte neļauj veikt iespieduma novēršanu atbilstošā līmenī. Nevar iztaisnot buktes ar asām malām un ļoti lielus iespiedumus (auto avārijas rezultātā). Vienā gadījumā metāls ir pārāk sarāvies, otrā tas ir pārāk izstaipīts. Lai novērtētu bojājumu un tā iespējamo likvidēšanu, vērsieties pie mūsu speciālistiem.

+Vai ir iespējams novērst iespiedumu vecam automobilim?

Diemžēl vecāku auto īpašniekiem (15 gadi un vecākiem) iespiedumu taisnošanas metode nespēs sniegt vēlamo rezultātu. Tā laika metāla, krāsas un lakas kvalitāte nedod garantiju veicamajam darbam un tā kvalitatīvam rezultātam.

+Vai pēc iespieduma iztaisnošanas, tas var parādīties atkārtoti?

Pēc iespieduma novēršanas, tas atkārtoti parādīties nevar.

+Vai remontējot bukti, process var sabojāt lakas un krāsas kārtu?

Mūsdienās krāsu tehnoloģija ir strauji attīstījusies un tagad automašīnu virsbūves ir apstrādātas ar salīdzinoši elastīgu krāsu un laku, kas novērš mikroplaisu rašanās draudus. Tomēr tās var parādīties gadījumā, ja auto nav jauns, vai arī iespiedums uz tā virsbūves ir jau ļoti sen.

Visgrūtāk likvidējamie iespiedumi – motora pārsega malās, kā arī virsbūves salaidumu vietās.

molk_1 molk_2 molk_3

Vēl pavisam nesen vienīgais iespiedumu remonta veids bija virsbūves taisnošana un tās detaļas neizbēgamā pārkrāsošana. Tehnoloģijas ir nepārtrauktā attīstībā, un tas atstāj savu iespaidu uz mūsdienu virsbūvēm, to apstrādi un kvalitāti. Pēdējos gados auto virsbūvēm tiek izmantots plāns un izturīgs metāla materiāls, kas ļauj mums darīt brīnumus ar iespiedumiem!

Padevīgā lakas un krāsas kārta palīdz saglabāt virsbūves izturību pēc tās deformācijas. Bojāto vietu pēc tās salabošanas ieraudzīt praktiski nav iespējams.


JAUTĀJUMU GADĪJUMĀ ZVANIET P-Pk 9:00 – 18:00, Tel.: +371 2005 2008