VIRSBŪVES REMONTS BEZ KRĀSOŠANAS

Virsbūves remonts bez krāsošanas tiek veikts ar PDR tehnoloģiju (Paintless Dent Repair). Remonta rezultātā iespiedumi tiek “izmasēti”. Virsbūve saglabā savu unikālo, oriģinālo krāsu.

Virsbūves remonts bez krāsošanas nodrošina automašīnas vērtības saglabāšanos. Tas ir lētāks pakalpojums, kā detaļu pārkrāsošana. Patērētais laiks buktes taisnošanai ir mazāks nekā detaļas pārkrāsošanas procesam.

Ar PDR metodi var novērst buktes, kas radušās:

  • neuzmanīgas durvju atvēršanas rezultātā;
  • koku zaru, kastaņu u.c. priekšmetu kritienu rezultātā uz auto virsbūves;
  • neuzmanīgas bumbas spēles rezultātā;
  • laikapstākļu, piemēram, krusas rezultātā, u.t.t.

Virsbūves remonts

Brīdinājums! Virsbūves remonts bez krāsošanas nav iespējams, ja ir cietusi lakas-krāsas kārta, kā arī, ja bukte ir ar asām malām, vai tas iegūts nopietna auto sadursmes vai avārijas gadījumā.


Virsbūves remonts

VIRSBŪVES REMONTA BEZ KRĀSOŠANAS PRIEKŠROCĪBAS:

      • Detaļa atgriežas tās sākotnējā stāvoklī, nebojājot auto krāsas un lakas kārtu.
      • Nav nepieciešams izmantot špakteli, abrazīvus materiālus un daudz ko citu, ko parasti izmanto klasiskos auto servisos.
      • Bojāto detaļu nav nepieciešams demontēt, lai veiktu buktes remontu. Tas ievērojami ietaupa laiku.
      • Pēc šāda remonta Jūsu auto nenokļūst kategorijā “pārkrāsotie” automobiļi.

 

Uzmanību! Buktes vecumam nav nozīmes, tā var būt tikko iegūta, tā var būt radusies gadu atpakaļ.


BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI:

+Kādus iespiedumus nav iespējams novērst?

Vecākiem automobiļiem (15 gadi un vecākiem) PDR tehnoloģija nav derīga, jo kā metāls, tā lakas un krāsas kvalitāte neļauj veikt iespieduma novēršanu atbilstošā līmenī. Nevar iztaisnot buktes ar asām malām un ļoti lielus iespiedumus (kas radušies auto avārijas rezultātā). Vienā gadījumā metāls ir pārāk sarāvies, otrā tas ir pārāk izstaipīts. Lai novērtētu bojājumu un tā iespējamo remontu, vērsieties pie mūsu speciālistiem.

+Vai ir iespējams novērst iespiedumu vecam automobilim?

Diemžēl vecāku auto īpašniekiem (15 gadi un vecākiem) PDR tehnoloģija nespēs sniegt vēlamo rezultātu. Tā laika metāla, krāsas un lakas kvalitāte nedod garantiju veicamajam darbam un tā kvalitatīvam rezultātam.

+Vai pēc iespieduma iztaisnošanas, tas var parādīties atkārtoti?

Pēc iespieduma novēršanas, tas atkārtoti parādīties nevar.

+Vai remontējot bukti, process var sabojāt lakas un krāsas kārtu?

Mūsdienās krāsu tehnoloģija ir strauji attīstījusies un tagad automašīnu virsbūves ir apstrādātas ar salīdzinoši elastīgu krāsu un laku, kas novērš mikroplaisu rašanās draudus. Tomēr tās var parādīties gadījumā ja auto nav jauns vai arī iespiedums uz tā virsbūves ir jau ļoti sen.

Visgrūtāk likvidējamie iespiedumi – motora pārsega malās, kā arī virsbūves salaidumu vietās.

bukti bukti remonts remont

Vēl pavisam nesen vienīgais iespiedumu remonta veids bija virsbūves taisnošana un tās detaļas pārkrāsošana. Tehnoloģijas ir nepārtrauktā attīstībā un tas ļauj mūsdienās rast inovatīvus risinājumus. Pēdējos gados auto virsbūvēm tiek izmantots plāns un izturīgs metāla materiāls kas ļauj mums darīt brīnumus ar iespiedumiem!

Padevīgā lakas un krāsas kārta palīdz saglabāt virsbūves izturību pēc tās deformācijas. Bojāto vietu pēc tās salabošanas ieraudzīt praktiski nav iespējams.


JAUTĀJUMU GADĪJUMĀ ZVANIET P-Pk 9:00 – 18:00, Tel.: +371 2005 2008